Toimimme Lux Helsingin pääyhteistyökumppanina

Toimimme Lux Helsingin pääyhteistyökumppanina

Lux Helsinki tuo jälleen valotaiteen osaksi kaupunkilaisten arkea Helsingin keskeisillä paikoilla. Vuonna 2026 olemme mukana tapahtumassa aiempaa vahvemmassa roolissa, pääyhteistyökumppanina. Ulkomainonnan markkinajohtajana tarjoamme alustan neljälle Lux Helsingin teokselle aivan kulttuurin ja elämysten ytimessä.

Lux Helsingin teokset ikonisten Signature-mainospintojemme äärellä

Teoksia nähdään valtavilla Signature-mainospinnoillamme Kampin The Wallilla, Amos Rexin The Rexillä, Musiikkitalon The Famella sekä City Center -kauppakeskuksen Shopping Digital -mainospinnoilla.

“Haluamme olla mukana kehittämässä elävää, avointa ja monimuotoista kaupunkikulttuuria sekä tarjoamassa taiteelle näkyvän ja vaikuttavan alustan. Digitaaliset kaupunkipinnat mahdollistavat uudenlaiset toteutukset, joissa sisältö voi elää ympäristön ja tilanteen mukaan. Lux Helsinki näyttää konkreettisesti, miten teknologia ja luovuus voivat yhdessä rikastaa kaupunkitilaa ja luoda elämyksiä, jotka pysäyttävät ja herättävät ajatuksia”, kommentoi Nina Myllyharju, Head of Marketing and Communication, Bauer Media Outdoor.

Pitkäjänteistä työtä elämyksellisemmän kaupunkitilan puolesta

Yhteistyö Lux Helsingin kanssa on osa pitkäjänteistä tavoitettamme kehittää kaupunkitilaa elämyksellisemmäksi ja merkityksellisemmäksi. Meille on kunnia olla mukana hankkeissa, joissa taide, kulttuuri ja teknologia kohtaavat ja joissa kaupunki toimii alustana uusille, rohkeille ideoille.

Kuva: Steve Thompson : Custom Fibre Optics – Mycelium Network

Share:
Nuzests multi nutrient mix Adshel Live Bus Shelter advertisement surrounded by bustling shoppers

Want to know more?
Get in touch

Contact Us